Ahmed Gamal lovers
اهلا بيكوا في رابطه عشـــــاق السلطـــــــان
لو انت عضو معنا في الرابطه يبقي سجل دخولك

لو انت مش عضو يبقي لازم تسجل معنا في اول رابطه لعشاق احمد جمال

نتمني ان الرابطه تعجبكم ومنتظرين مشاركتكم معانا
Ahmed Gamal lovers
اهلا بيكوا في رابطه عشـــــاق السلطـــــــان
لو انت عضو معنا في الرابطه يبقي سجل دخولك

لو انت مش عضو يبقي لازم تسجل معنا في اول رابطه لعشاق احمد جمال

نتمني ان الرابطه تعجبكم ومنتظرين مشاركتكم معانا
Ahmed Gamal lovers
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

AhMeD gAmAl LoVeRs

الرئيسيةالبوابة*أحدث الصورالتسجيلدخول

رساله لاحمد جمال

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
منی
جيماوي جديد

انثى عدد المساهمات : 26

رساله لاحمد جمال  Empty
مُساهمةموضوع: رساله لاحمد جمال    رساله لاحمد جمال  Emptyالثلاثاء يونيو 25, 2013 3:33 pm

انا منی من العراق و بحب احمد جدا و اتمنی اوصل رساله لاحمد و اتمنی تساعدونی و تنقلوا رسالتی بلکامل لاحمد علی الفیس بوک

احمد انت انسان موهوب و فنان بکل ما من معنا الکلمه عندک صوت رائع شخصیه جمیله کاریزما و ضحکه تجنن و غیر کذا انت بتلحن و تعزف و دارس موسیقی و الحمد الله حصلت علی شهره و حب الناس و مو ناقص غیر تثبت نفسک علی الساحه الفنیه و یکون لیک اعمال خاصه ناجحه

انا علی حسب التجربه الشخصیه لمتابعه برامج الهواه و المواهب المشارکه عندی عده نقاط نفسی ترکز علیهم و تستفید منهم عشان لا سمح الله لا یصیر فیک زی کثیر مواهب للاسف اتنست و انمحت من الساحه تماما و الیوم ما الهم ای وجود

1-افی کثیر من المواهب کانت عندها موهبه التالیف و التلحین و التوزیع و ممکن هی الموهبه کانت کبیره و جیده و هذه تنحسب لصالح الفنان بس للاسف صارت ضدهم و ما خدمتهم عارف له عشان هما لسه فی اول الطریق و لازم فل اول یثبتو نفسهم بلغنا و لیس بلتالیف و بلتلحین یعنی لازم یتعاملوا مع مولف و ملحن لو اسمو و تاریخو و اعمالو الناجحه و بعد ما ثبتو اسمهم کفنان و مطرب یحاولو یثبتو نفسهم کملحن او مولف و انا اتمنی من کل قلبی یا احمد انت کمان تعمل ده

2-احمد انا و فی کثیر شافو موهبتک کممثل و انا اتمنی لو عایز تمثل تتنبهی لشی و هو انت لسه ببدایتک کممثل لازم تختار اعمالک سوا فیلم او مسلسل بذکا عشان تخدمک یعنی مو من اول فیلم تشیل دور بطوله زی ما کثیر عملوا و العمل فشل عشان ما قدرو یثبتوا نفسهم کبطل او ممثل شاطر و غیر کده اتمنی تنمی موهبتک بکورسات عشان تحصل علی خبره اکثر
احمد انا اتمنی زی ما ربنا منعم علیک بشخصیه و صوت محترم و دخلت قلوب الناس و الاطفال بفنک الراقی و المحترم کمان تقدم اعمال تمثیلیه محترمه تلیق بک و بموهبتک و ما تعمل زی کثیر فنانین او مواهب دخلوا التمثیل و قدموا اعمال هابطه و تخدش للحیا و اعذرنی من هذه الکلمه فی مشاهد ساخنه اکثر ما تکون فیها رساله و موضوع انا اتمنی انت تکون لیک خطک الخاص و المحترم و تعمل نهضه فی التمثل

3-فی کثیر من المواهب اول ما تخرج من البرنامج و تحصل علی شهره تفکر انه خلاص وصلت و تعتبر الموضوع سهل و عادی و ای اغنیه ننزلها راح توصل و الناس راح تحبها  و عشان هما لسه ببدایه الطریق  و ما عندهم حد یدعمهم او شرکه انتاج او مدیر اعمال او حتی خبره او ... ینزلوا عمل ضعیف من نظر الکلمات و اللحن و التوزیع و حتی الکلیب هذا لو صورو و اکید عشان العمل ما یتوزع صح ما راح یاخذ حقه و لا راح یوصل و بتالی هذه الموهبه راح تنسی و تندفن زی کثیر تانیین
بلنسبه لاداره اعمال کمان یختارو حد من اصدقا او اخواتهم الی ما عنده ای خبره فی اداره الاعمال او ما عنده ای علاقات مع وسادل الاعلام او ذوق فنی و یخلوا یمسک اعمالهم و هذا یضرهم کثیر
انا اتمنی انت ما تعمل زیهم و تهتم لفنک و تصرف علیه و تختار بذکا و تانی و لیس بلعجله و تتعامل مع ناس فاهمه الشغل
احمد اتمنی لو جی جی لمارا حابب یتعامل معک تستغل هذه الفرصه و تتابعها بنفسک و لو عنده ضره حب و قناعه بموهبتک لازم تتمسک فی بیدیک و اسنانک و لا تتساهل مع الموضوع و تخلی زی ما اجا اترجاک احمد مخصوصا انه نانسی معجبه فیک و بصوتک فلازم تستغل هذه الشی و لا تنسی نجاح الفنان بعد موهبته بمدیر اعمال ناجح

4-  احمد  لا تنسه فی کثیر ناس مو حابه نجاحک و خایفه من موهبتک و صوتک و الی ممکن توصله بلمستقبل و اکید یحاولوا یحاربوک بکل الطرق اتمنی طول الوقت تکون ذکی و تحافظ علی اعصابک و تفکر بالی عایز تقولو و لا تقول کل الی فی قلبک علی لسانک عشان تنفهم غلط و تجنب المشاکل مع الصحافه و الاعلام و .... و حتی لو حد غلط فی حقک او شتمک او ... انت کون احسن منهم و لا ترد او رد بذکا

5- اتمنی احمد طول الوقت تحافظ علی علاقتک مع الکل وسایل اعلام و الصحافه و الفنانین و ... و ای مکان تکون فی اعمل صداقه معهم و کون متواضع و رد شخصیا و حاول تبین انک شخصیا مهتم و نزل اعمالک عندهم سوا کانوا اذاعه او مجلات او صحف او قنوات او ... حتی لو تعطیهم العمل ببلاش و هیک حاول تنشر نفسک و تلاقی الدعم لان عارف الفن الیوم صار علاقات و صداقات و لیس الموهبه فقط

6- احمد اتمنی تشارک فی اعمال وطینیه او دینیه او خیریه او للاطفال و .... عشان تکون متواجد بکل مکان و زمان و هذا راح یاثر فی مسیرتک الفنیه

بنهایه اتمنی الک التوفیق و النجاح
MeRoO
Admin
MeRoO

الدوله : ام الدنــيـــ(مصر)ـــــا
انثى عدد المساهمات : 154

رساله لاحمد جمال  Empty
مُساهمةموضوع: رد: رساله لاحمد جمال    رساله لاحمد جمال  Emptyالثلاثاء يونيو 25, 2013 5:18 pm

حاضر ياقمر هحاول اوصل رسالتك لاحمد ان شاء الله واول ما يرد ع الرساله هوصلك الرد بس بليز اكتبي كل موضوع في القسم المناسب ليه

ينقل لقسم الاهدائات 
http://ahmedgamal.forum7.net
منی
جيماوي جديد

انثى عدد المساهمات : 26

رساله لاحمد جمال  Empty
مُساهمةموضوع: رد علی الموضوع    رساله لاحمد جمال  Emptyالثلاثاء يونيو 25, 2013 5:56 pm

شکرا و سوری و الله ما بعرف کیف اکتب بقسم الخاص
MeRoO
Admin
MeRoO

الدوله : ام الدنــيـــ(مصر)ـــــا
انثى عدد المساهمات : 154

رساله لاحمد جمال  Empty
مُساهمةموضوع: رد: رساله لاحمد جمال    رساله لاحمد جمال  Emptyالثلاثاء يونيو 25, 2013 6:14 pm

العفو ياقمر ع ايه بس كلنا اخوات

ولا يهمك ياجميل احنا كلنا تحت امرك وتحت امر جمهور احمد
ويارب المنتدي يكون عجبك 

منی كتب:
شکرا و سوری و الله ما بعرف کیف اکتب بقسم الخاص
http://ahmedgamal.forum7.net

رساله لاحمد جمال
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصريا رساله (احمد جمال) الي التراس احمد جمال
» مجموعه صور لاحمد جمال