Ahmed Gamal lovers
اهلا بيكوا في رابطه عشـــــاق السلطـــــــان
لو انت عضو معنا في الرابطه يبقي سجل دخولك

لو انت مش عضو يبقي لازم تسجل معنا في اول رابطه لعشاق احمد جمال

نتمني ان الرابطه تعجبكم ومنتظرين مشاركتكم معانا
Ahmed Gamal lovers
اهلا بيكوا في رابطه عشـــــاق السلطـــــــان
لو انت عضو معنا في الرابطه يبقي سجل دخولك

لو انت مش عضو يبقي لازم تسجل معنا في اول رابطه لعشاق احمد جمال

نتمني ان الرابطه تعجبكم ومنتظرين مشاركتكم معانا
Ahmed Gamal lovers
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

AhMeD gAmAl LoVeRs

الرئيسيةالبوابة*أحدث الصورالتسجيلدخول

بارکولی

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
منی
جيماوي جديد

انثى عدد المساهمات : 26

بارکولی Empty
مُساهمةموضوع: بارکولی   بارکولی Emptyالأحد يوليو 14, 2013 8:13 am

سلام علیکم شلونک مرو حبیبتی شنو اخبارک لازم تبارکیلی عشان و اخیرا و بعد طول الانتظار دخلت منتدا احمد علی الفیس بوک و شفتو لو تدری مدا فرحتی کانو معطینی الدنیا بس انا عندی استفسار و اتمنی تساعدینی عشان ما بعرف الحاجات دی کثیر و هو ممکن تنزللی هنا المنتدا الرسمی لاحمد علی الفیس بوک الی کل جمهور احمد مجمعین هناک فی و تانی شی هو المنتدا ما فی مکان للصور و المواضیع او الکومانت و ... زی هذا المنتدا عشان ما بعرف کیف ادخل بکل اقسام علی الفیس بوک و بعدا احمد عندو منتدا واحد او کثیر عشان اتمنی ادخل فیهم کلهم من کثر ما انا کنت بنتظر ههه

حبیبتی شو صار بلمنتدا عشان الیوم کمان دخلت و کان نفس الشی یعنی انشا الله امتی راح نفرح بلمنتدا کلنا انا عارفه بتتعبی بس نفسی بنشاط و حضور عدد کبیر من جمهور احمد

شکرا الک علی کل شی
MeRoO
Admin
MeRoO

الدوله : ام الدنــيـــ(مصر)ـــــا
انثى عدد المساهمات : 154

بارکولی Empty
مُساهمةموضوع: رد: بارکولی   بارکولی Emptyالأحد يوليو 14, 2013 7:53 pm

منی كتب:
سلام علیکم شلونک مرو حبیبتی شنو اخبارک لازم تبارکیلی عشان و اخیرا و بعد طول الانتظار دخلت منتدا احمد علی الفیس بوک و شفتو لو تدری مدا فرحتی کانو معطینی الدنیا بس انا عندی استفسار و اتمنی تساعدینی عشان ما بعرف الحاجات دی کثیر و هو ممکن تنزللی هنا المنتدا الرسمی لاحمد علی الفیس بوک الی کل جمهور احمد مجمعین هناک فی و تانی شی هو المنتدا ما فی مکان للصور و المواضیع او الکومانت و ... زی هذا المنتدا عشان ما بعرف کیف ادخل بکل اقسام علی الفیس بوک و بعدا احمد عندو منتدا واحد او کثیر عشان اتمنی ادخل فیهم کلهم من کثر ما انا کنت بنتظر ههه

حبیبتی شو صار بلمنتدا عشان الیوم کمان دخلت و کان نفس الشی یعنی انشا الله امتی راح نفرح بلمنتدا کلنا انا عارفه بتتعبی بس نفسی بنشاط و حضور عدد کبیر من جمهور احمد

شکرا الک علی کل شی

مبروك يا قمر

بالنسبه للمنتدا لسه شويه عليه لان ف مشاكل ف الاستضافه وهنضطر نغير المنتدا وان شاء الله بالكتير يومين كدا ويبقي جاهز

بالنسبه لاحمد انتي تقصدي البيدج الرسميه لاحمد ع الفيس ولا تقصدي ايه عشان انا مش فاهمه كويس

اصل مفيش حاجه اسمها منتديات ع الفيس ف ام بيدجات يعني صفحه رسميه لاحمد
http://ahmedgamal.forum7.net
منی
جيماوي جديد

بارکولی Empty
مُساهمةموضوع: رد: بارکولی   بارکولی Emptyالإثنين يوليو 15, 2013 5:22 am

حبیبتی مرو قصدی هو البیدج الرسمیه لاحمد الی کلکو تدخلو فی و بعدا هو البیدج یعنی ما فی مکان للصور او المواضیع زی هذا المنتدا کل حاجه لوحد او شلون عشان انا ما بعرف ازی ادخل کل اقسامو
MeRoO
Admin
MeRoO

بارکولی Empty
مُساهمةموضوع: رد: بارکولی   بارکولی Emptyالإثنين يوليو 15, 2013 5:39 am

منی كتب:
حبیبتی مرو قصدی هو البیدج  الرسمیه لاحمد الی کلکو تدخلو فی و بعدا هو البیدج یعنی ما فی مکان للصور او المواضیع زی هذا المنتدا کل حاجه لوحد او شلون عشان انا ما بعرف ازی ادخل کل اقسامو

بصي ياقمر هو دا رابط البيدج الرسميه لاحمد

https://www.facebook.com/#!/AhmedGamalOfficial?fref=ts

تقدري تاخدي الصور والفيديوها وتكتبي تعليقات بس لكن ماتقدريش تنزلي اي حاجه انتي بنفسك
منی
جيماوي جديد

بارکولی Empty
مُساهمةموضوع: رد: بارکولی   بارکولی Emptyالإثنين يوليو 15, 2013 9:06 am

مرسی حبیبتی انت القمر و الله ما تعرفی لما اشوف ردودک ادیش افرح بجد احلی احساس لما تتواصلی مع جمهور احلی فنان عشان هیک انا اتمنی نجمع انا و انتی و جمهور احمد بمنتدا واحد

حبیبتی شفتی صور تکریم احمد بجد مبسوطه عشانه عارفه اکثر شی حبیتو باحمد هو ضحکتو عشان لما اشوفها احس بتفائل جد نیال الی احمد بیحبها

مرو حبیبتی نفسی اسئک سوال بس مکسوفه یعنی انتی مصریه و من بلد احمد و من البدایه تتدخلی البیج احمد علی الفیس بوک ما بتعرفی شنو المواصفات فتاه احلام احمد یعنی لما عایز یحب ما قال انه شنو یعجبو بلبنت الی ممکن یرتبط فیها جد نفسی اعرف ههه
MeRoO
Admin
MeRoO

بارکولی Empty
مُساهمةموضوع: رد: بارکولی   بارکولی Emptyالإثنين يوليو 15, 2013 8:57 pm

منی كتب:
مرسی حبیبتی انت القمر و الله ما تعرفی لما اشوف ردودک ادیش افرح بجد احلی احساس لما تتواصلی مع جمهور احلی فنان عشان هیک انا اتمنی نجمع انا و انتی و جمهور احمد بمنتدا واحد

حبیبتی شفتی صور تکریم احمد بجد مبسوطه عشانه عارفه اکثر شی حبیتو باحمد هو ضحکتو عشان لما اشوفها احس بتفائل جد نیال الی احمد بیحبها

مرو حبیبتی نفسی اسئک سوال بس مکسوفه یعنی انتی مصریه و من بلد احمد و من البدایه تتدخلی البیج احمد علی الفیس بوک ما بتعرفی شنو المواصفات فتاه احلام احمد یعنی لما عایز یحب ما قال انه شنو یعجبو بلبنت الی ممکن یرتبط فیها جد نفسی اعرف ههه

تسلمي ياقمر انا تحت امرك دايما وخلاص السايت بقي جاهز هنتجمع تاني كلنا ان شاء الله بس ياريت تكتبي كل اللي انتي عايزاه ف السايت التاني بقي عشان اقدر اتابع معاكي

اما بالنسبه للسوال هجاوبك عليه حاضر بس مش هنا ع السايت التاني Very Happy 

بارکولی
صفحة 1 من اصل 1