Ahmed Gamal lovers
اهلا بيكوا في رابطه عشـــــاق السلطـــــــان
لو انت عضو معنا في الرابطه يبقي سجل دخولك

لو انت مش عضو يبقي لازم تسجل معنا في اول رابطه لعشاق احمد جمال

نتمني ان الرابطه تعجبكم ومنتظرين مشاركتكم معانا
Ahmed Gamal lovers
اهلا بيكوا في رابطه عشـــــاق السلطـــــــان
لو انت عضو معنا في الرابطه يبقي سجل دخولك

لو انت مش عضو يبقي لازم تسجل معنا في اول رابطه لعشاق احمد جمال

نتمني ان الرابطه تعجبكم ومنتظرين مشاركتكم معانا
Ahmed Gamal lovers
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

AhMeD gAmAl LoVeRs

الرئيسيةالبوابة*أحدث الصورالتسجيلدخول

السايت الجديد لرابطه عشاق احمد جمال

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MeRoO
Admin
MeRoO

الدوله : ام الدنــيـــ(مصر)ـــــا
انثى عدد المساهمات : 154

السايت الجديد لرابطه عشاق احمد جمال  Empty
مُساهمةموضوع: السايت الجديد لرابطه عشاق احمد جمال    السايت الجديد لرابطه عشاق احمد جمال  Emptyالإثنين يوليو 08, 2013 7:23 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

احنا نقلنا كل محتويات السايت هنا لسايت جديد لان المنتدي دا في شويه مشاكل بتضايق الاعضاء وحبينا نحل كل المشاكل اللي تضايقكم لاننا موجودين هنا عشان راحتكم

السايت في كل الاقسام واقسام جديده كمان

هنــــــــــا تعيش حياه السلطان
http://ahmedgamal.forum7.net
منی
جيماوي جديد

انثى عدد المساهمات : 26

مُساهمةموضوع: رد: السايت الجديد لرابطه عشاق احمد جمال    السايت الجديد لرابطه عشاق احمد جمال  Emptyالثلاثاء يوليو 09, 2013 5:32 am

شکرا شکرا و للمره الملیون علی احلی منتدا بجد خجلتونا انا مبسوطه کثیر و کانی مالکه الدنیا جد ما تعرفوا انا شخصیا ادیش کنت محتاجه لهذا المنتدا و عندی عده اقتراهات لنجاح و انتشار و حکتبهم بلمنتدا الجدید قسم القتراحات
MeRoO
Admin
MeRoO

مُساهمةموضوع: رد: السايت الجديد لرابطه عشاق احمد جمال    السايت الجديد لرابطه عشاق احمد جمال  Emptyالثلاثاء يوليو 09, 2013 7:07 pm

منی كتب:
شکرا شکرا و للمره الملیون علی احلی منتدا بجد خجلتونا انا مبسوطه کثیر و کانی مالکه الدنیا جد ما تعرفوا انا شخصیا ادیش کنت محتاجه لهذا المنتدا و عندی عده اقتراهات لنجاح و انتشار و حکتبهم بلمنتدا الجدید قسم القتراحات

ياحبيبتي احنا هنا عشان تبقوا مبسوطين اي خدمه وبصي بقي احنا بقينا زي الصحاب واكتر عايزاكي تعيشي بقي ف السايت التاني واي اقتراحات عندك القسم مفتوح واكتبي كل اللي انتي عايزه وانا معاكي ونفذ كل حاجه
منی
جيماوي جديد

انثى عدد المساهمات : 26

مُساهمةموضوع: رد: السايت الجديد لرابطه عشاق احمد جمال    السايت الجديد لرابطه عشاق احمد جمال  Emptyالأربعاء يوليو 10, 2013 7:57 am

شکرا الک و انشا الله نکون احلی اصحاب و انا مبسوطه انه متجواب معی بس مشکلتی انی سجلت بلمنتدا الجدید امبارح و کتبت مواضیع و کنت مبسوطه و لما اجت الیوم ما قدرت ادخل بجد انا حزینه اتمنی تساعدونی راح اجن عشان کنت مستنیه المنتدا الجدید بفارغ الصبر و کنت متفائله بی بس الیوم کل ما ادخل یکتبلی اما اسمی خطا او الایمیل خطا او الرمز او الاعداد الی لازم اوردهم خطا جد ما بعرف شو المشکله
MeRoO
Admin
MeRoO

مُساهمةموضوع: رد: السايت الجديد لرابطه عشاق احمد جمال    السايت الجديد لرابطه عشاق احمد جمال  Emptyالأربعاء يوليو 10, 2013 10:17 pm

منی كتب:
شکرا الک و انشا الله نکون احلی اصحاب و انا مبسوطه انه  متجواب معی بس مشکلتی انی سجلت بلمنتدا الجدید امبارح و کتبت مواضیع و کنت مبسوطه و لما اجت الیوم ما قدرت ادخل بجد انا حزینه اتمنی  تساعدونی راح اجن عشان کنت مستنیه المنتدا الجدید بفارغ الصبر و کنت متفائله بی بس الیوم کل ما ادخل یکتبلی اما اسمی خطا او الایمیل خطا او الرمز او الاعداد الی لازم اوردهم خطا جد ما بعرف شو المشکله

بصي ياقمر حصل هاكر امبارح للسايت وللاسف كل الاقسام والمواضيع وكمان الاعضاء راحوا

معلش سجلي تاني ياقمر

السايت الجديد لرابطه عشاق احمد جمال
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قوانين قسم(رابطه عشاق احمد جمال)
» حصريا رساله (احمد جمال) الي التراس احمد جمال
» احمد جمال&احمد زاهر&شذي في الاسبوع الاخير من اراب ايدل
» احمد عزت يطير الي لبنات لدعم احمد جمال
» احمد جمال & احمد عزت